Full moon - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Demy Janssen - WaarBenJij.nu Full moon - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Demy Janssen - WaarBenJij.nu

Full moon

Blijf op de hoogte en volg Demy

25 Juli 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Gooodmorning!

Ben ik weer (: ik geloof niet dat ik heel veel te vertellen heb, maar wil jullie toch een beetje op de hoogte houden!

Gisteravond ben ik dus op de fullmoon party geweest. Hele stoere ervaring moet ik zeggen. Rond een uur of 11 kwamen we met onze 'taxi' aan in de straat waar het feest 'begon'.
(De taxi rit was echt een zeer bijzondere ervaring, we zijn over een weg gereden die niet eens de naam 'weg' zou mogen hebben, ogen dicht en het lijkt een achtbaan.)
In deze straat kon je overal je ledenmaten laten versieren met neon verf, voor 200 bath (5 euro) zat mijn hele linkerarm, rechterbeen en gezicht onder de mooie kleurrijke versieringen (ongelooflijk hoe de mensen hier dat doen, zo snel en mooi).
En een kraampje verder heb ik ook nog een fluoriserend topje gekocht, voor maar 150 bath (3,50) gewoon. En nu denken we allemaal 'dat is echt goedkoop' maar het is echt heftig hoe je manier van denken veranderd als je hier ff zit, dan is 150 bath namelijk best veel geld ;p

Het echte feest begon pas op het strand. Een strand van zo'n kilometer lang (dat zegt Brenda iig) dat gewoon he-le-maal vol stond met mensen, dj's en bars. Wat het zo leuk maakt is dat echt iedereen felle kleuren draagt en onder de neon verf zit.
Tegen de tijd dat we in de taxi (wat overigens een pick-up was) zaten was het licht en zo hebben we op de terugweg kunnen genieten van een complete jungle tour haha (:

Toen ik vanmorgen rond 7 uur terug was op bottle beach heb ik heerlijk op het strand geslapen, onder een palmboom, met het geluid van de zee op de achtergrond. Heerlijk!
Ik was op dat moment overigens helemaal alleen op het strand, waar het strand normaal vol ligt was er vandaag helemaal niets te doen. Ze beginnen hier allemaal nu pas wakker te worden, iedereen heeft full moon gevierd ;p!

Morgen zit ik rond deze tijd met 7 andere backpackers in de boot naar Koh Tao, ik ben heel benieuwd. Na Koh Tao trekken we waarschijnlijk door naar Koh Sok, waar je o.a. een super groot natuurpark hebt :D!

Vandaag is trouwens de warmste dag die ik tot nu toe heb meegemaakt in Thailand, het is echt flink warm. In de zon is het waarschijnlijk ook niet vol te houden, maar toch ga ik het even proberen (:

Tot snel,
Liefs, Demy

p.s. Ik heb al wel wat foto's, maar deze kan ik helaas nog niet uploaden (op wbjn kan ik alleen foto's uploaden met mijn iPad maar alle foto's staan so for op m'n iPhone..). Ik zal wel proberen om op FB een openbaar album te maken zodat jullie daar allemaal foto's kunnen kijken.

  • 25 Juli 2013 - 10:44

    Ankie:

    En hoe was de volle maan!?
    Net zo groot als op de foto's?
    Je vond die van mij ook wel lief he!? hihi!
    Maar toen was ik wel ff heel dichtbij je!

    Ben benieuwd naar je neo outfit!

    รักเธอนะ <3

  • 25 Juli 2013 - 11:39

    Ankie:

    Mam is mam:P

    Dus ff gegoogeld:D
    Koh Tao en Koh Sok opgezocht!
    Echt vet! Ben nu echt jaloers!
    Prachtig!
    En vet veel olifanten gezien! Dus Deems denk dat je wens vlug snel in vervulling gaat!

    Ik heb nog vrij kaarten van Gaia zoo maar zal denk ik niet hetzelfde zijn!

    En oke! kom op mijn woorden terug!
    Zuid Thailand is echt niet te vergelijken met Ibiza!

    Dag lief meisje van me:)

  • 25 Juli 2013 - 12:04

    Jenny:

    Klinkt goed daar. Op Koh Phangan zijn we ook geweest, maar wij zaten aan de 'bejaarden' kant. Geen full moon parties voor ons.Hihi.
    Khao Sok National Park moet je echt doen en dan proberen om een of twee nachten te logeren in een accomodatie op het meer. Mooier vindt je het niet, echt niet.
    Veel plezier nog en blijf schrijven!
    Jenn

  • 25 Juli 2013 - 17:42

    Marjo Janssen:

    Hallo Demy,was er een maansverduistering?Romantisch als ik ben had ik natuurlijk verwacht dat er een mega prachtige volle maan te zien was,achteraf heb ik dat niet zo goed begrepen.Het was een party,een heel groot evenement uiteraard.Heb ook al een beetje zitten neuzen op internet en kom tot de conclusie dat dit een machtig mooi land is en een totaal andere cultuur.Hoop dat je er veel van zult opsteken,en een aantal lekkere maaltijden voor ons gaat bereiden haha,recept is ook voldoende.Geniet van je volgende reis en pas jullie activiteiten aan aan de temperatuur.Groetjes uit Hulsberg.X

  • 25 Juli 2013 - 21:19

    Loek En Marjo:

    Heeey, die Demy. Super deze onderneming, je zult met heel veel indrukken op zak terugkomen. Hoeveel tempels heb je al gezien? Tel je ook de kale oranje monniken!! We wensen je een heel fijne tijd toe.

  • 26 Juli 2013 - 08:56

    Ine:

    Hoi Deemke,
    Schitterend feest dat Full Moon. Dat hebben wij nou weer niet gezien en beleefd jaren geleden, dus , ook vanwege de heerlijke drankjes die ik zag, besloten nog een keer terug te gaan. Zie uit naar je foto's. Wat zul je genieten van de mooie natuur en beaches hè!! En veel jonge mensen die je tegenkomt. Koh tao is ook schitterend, zijn we meen ik ook geweest. Het noorden is daling heel anders. Bangkok, tempels, floating marketing, sextoerisme. Ook dat hoort daar. Moet je allemaal nog zien. Geniet heerlijk, van lkr eten, nieuwe contacten. Veel grijs aan je reisvriend. Dikke kus, Ine en Arno natuurlijk.
    Dahnee, zullen wij een keer naar full moon gaan, is ongeveer hetzelfde als David Guetta!!!!!

    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demy

Actief sinds 08 Juni 2012
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 33304

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 29 Juli 2016

Coimbra

21 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Thailand

29 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Sint Maarten

Landen bezocht: