Elvis, poolen en full moon - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Demy Janssen - WaarBenJij.nu Elvis, poolen en full moon - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Demy Janssen - WaarBenJij.nu

Elvis, poolen en full moon

Blijf op de hoogte en volg Demy

24 Juli 2013 | Nederland, Margraten

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer, twee keer op een dag, maar met nieuwe stories. Voor degene die het trouwens niet snappen, ik schrijf deze verhaaltjes op mijn iPad zonder internet, dan kopieer ik ze gewoon als ik tijd heb. Op die manier kost het me geen internettijd enzo (:.

Na mijn verhaaltje van gister zijn we met de bood naar Koh Phangan gevaren. Ik dacht dat dit eiland maar klein zou zijn, maar dat is het niet. Daarbij komt dat het eiland helemaal vol is met bergen en bossen en dus alleen langs het strand zijn 'wegen' en winkeltjes en restaurantjes ed. Aangezien we aan de hele andere kant van het eiland verblijven (dat vrijwel niet te bereiken is), moesten we daarna met een busje en met een motorbootje naar deze plek, bottle beach. Het busjes was een aparte ervaring, in totale Elvis-stijl en als sardientjes in een blikje waren we in zo'n 30 minuten aan de andere kant van het eiland. Hier zijn we in zo'n 20 minuten met een motorbootje gerezen. Dat was wel heel stoer.

De plek waar we nu zitten is helemaal vol met backpackers, en ik heb dus al nieuwe mensen leren kennen. Vandaag heb ik de hele dag met Delia en Yara aan het strand gelegen terwijl de jongens aan het poolen waren (dat ik zelf ook heb geleerd gister). Het feit dat we zo afgelegen liggen maakt het heel moeilijk en duur om de rest van het eiland te bekijken. Ik vind dit persoonlijk heel jammer. Maar we hebben wel al besproken dat dat vanaf Koh Tao sowieso anders is (dit is het eiland waar we overmorgen vroeg samen met een onze nieuwe vrienden (o.a. Delia en Yara) naar toe reizen. Hier heb ik ontzettend veel zin in).
Onze verblijfplaats is wel (mede door de andere backpackers) een heel gezellig plekje. Direct aan het strand en met een klein restaurantje waar je op de grond moet zetten ed (:.
Gister heb ik in een van de restaurantjes aan het strand zelfs leren poolen, voor zover dat met mijn motoriek mogelijk is in ieder geval (:!

Zoals jullie van mijn vorige blog weten is het vanavond full moon. Hier gaan we met dezelfde groep backpackers naar toe. Ik ben heel benieuwd hoe dit is. Maar jullie hoeven sowieso geen zorgen te maken (:

Ik zit inmiddels trouwens helemaal onder de muggenbulten, echt een hel haha ;p. Het ergste is gewoon dat ik daardoor continu alles voel kriebelen!

Wat ik in mijn vorige blog ben vergeten te vertellen is dat mijn rugzak het tijdens de eerste 5 minuten in Bangkok al begaf (wat overigens niet komt door de kledingkast die ik volgens mama bij me heb, ik heb namelijk maar 12 kilo aan kleren bij me!) en ik dus direct een nieuwe heb moeten kopen. Gelukkig was hij niet zo duur en ziet ie d'r een beetje uit haha!

Genoeg voor vandaag!
Ik ga eten en even appen met het liefste vriendje van de hele wereld (:
Tot snel weer!

Liefs, Demy

  • 24 Juli 2013 - 15:33

    Marjo Janssen:

    Haaa Demy, van je moeder maandag vernomen dat je reis goed was verlopen(hele geruststelling,ook al zien we mekaar niet zo vaak ,ik (wij) reizen en leven met je mee.Vooral omdat je zo mooi,leuk en levendig je verhalen verteld,zoals ook op je vorige reis.Nou je schrijft dat je nog niet zoveel hebt beleeft, de eerste 72uur vind ik al een hele beleving,dat maken wij in een week nog niet mee.Zal het verschil in leeftijd zijn en wij minder van de wereld gezien hebben.Nou lief nichtje,Indy en alle nieuwe vrienden wensen jou (jullie) een geweldige tijd toe,en we verheugens ons op al je verslagen.EEN HELE DIKKE PAKKERD X Hans en Marjo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demy

Actief sinds 08 Juni 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 33305

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 29 Juli 2016

Coimbra

21 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Thailand

29 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Sint Maarten

Landen bezocht: