Ter land, ter zee en in de lucht - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Demy Janssen - WaarBenJij.nu Ter land, ter zee en in de lucht - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Demy Janssen - WaarBenJij.nu

Ter land, ter zee en in de lucht

Blijf op de hoogte en volg Demy

23 Juli 2013 | Nederland, Margraten

Hallo lieve mensen,

Deze blog is niet up to date, deze heb ik namelijk afgelopen dinsdag rond 10 s morgens (mijn tijd) geschreven. Helaas heb ik eerder nog geen wifi gehad en kan die daarom nu pas online.

Hier ben ik dan, en ik heb er inmiddels 'z'n vlucht meer opzitten :) ik zit momenteel namelijk op de 'big buddha pier' op Koh Samui, te wachten op de boot naar Koh Phangan. Maar daar kom ik dalijk op terug, ik zal bij het begin beginnen!

Zondag zijn we -Nils, mama en papa- rond 8 uur vertrokken naar Frankfurt int. Airport, na een dikke knuffel van Nena waren we rond 11 uur op het vliegveld, daar hebben we samen geluncht en rond 1 uur heb ik mijn bagage ingecheckt en ben ik door de douane gegaan. Dikke knuffels enzo -ook al zijn het maar drie weken, ga jullie (vooral Nilsje) toch wel missen. Mijn vluchten zijn goed gegaan, wachten op Doha was iets minder, maar die slaap haal ik vannacht vast wel in!

Bij aankomst in Bangkok stond Indy al op me te wachten en zijn we met de skytrain Bangkok in gegaan. Het laatste stuk tot aan het hotel hebben we per tuk tuk gereisd. Dat was wel echt een sjieke ervaring! En snel ging het zeker!
Eenmaal in het hotel heb ik me een beetje opgefrist en even kunnen skypen met Nils.
Later op de avond heb ik in de buurt van Khao San Road mijn eerste Thaise maaltijd gehad. Wonder boven wonder -sommige van jullie zullen het niet verwachten- vond ik het nog lekker ook (: ik heb zelfs eventjes met stokjes gegeten haha!

Na een nacht van maar 4,5 uur zaten we vanochtend om half 6 al in de taxi naar het vliegveld. Om 8 uur zijn we namelijk naar Koh Samui gevlogen. Dit was wel rare vlucht, leek meer op een aflevering van 'ter land, ter zee en in de lucht'. Na zo'n 35 minuten kwamen we aan op het leukste/grappigste vliegveld dat ik ooit heb gezien -het is niet eens echt n vliegveld, meer een hut-. En daar stond iemand op ons te wachten met een bordje 'mr. Indy & ms. Demy', super grappig. Hij heeft ons met zijn taxi naar de pier gebracht en hier zitten we nu te wachten op de boot. Met deze boot reizen we naar Koh Panhang waar we een paar dagen zullen blijven.

Van Bangkok heb ik helaas nog niet veel kunnen zien, maar dat komt aan het einde van deze drie weken, o.a. China town en het koninklijk paleis staan dan op de planning.

Het tijdsverschil is trouwens wel weer even wennen, vooral omdat het juist de andere kant op is dan vorig jaar :p!

Ik weet dat dit allemaal nog geen speciale ervaringen zijn, maar ik vond ze wel noemenswaardig (: maar ook omdat wifi hier niet zo aanwezig is als vorig jaar, vind ik dit een mooie manier om iedereen toch op de hoogte te houden.
Ik zal proberen om deze wbjn online te krijgen voordat jullie allemaal wakker zijn, dan hebben jullie weer iets om mee wakker te worden!


Ik ga nu de boot op, tot snel!

Liefs, Demy

p.s. Nilsje, I love you

  • 24 Juli 2013 - 15:04

    Ankie:

    Dat is een vlugge reactie, en dan ook nog 2!
    Je luistert goed:)
    Klinkt alweer geweldig!
    Jammer dat de fotos nog ontbreken maar die komen vast nog!

    En fijn dat het eten smaakt! Kijken of het gaat lukken met dat Victoria huppel de pup lijntje! hahaha!
    Heel veel kusjes!

  • 25 Juli 2013 - 11:29

    Nils:

    jou vliegtuigje is toch hopelijk niet net als bij ter land, ter zee en in de lucht langs van de baan afgekomen :o
    vermaak je Deemsie!

    heel veel kusjes van je vriendje

  • 28 Juli 2013 - 12:50

    Rene:

    MAAR 3 weken, is voor ons toch echt wel een eeuwigheid!! maar ik kan me voorstellen dat als je eenmaal daar bent je ook langer wil blijven.
    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verslagen en mooie fotos.
    dikke kus DaD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demy

Actief sinds 08 Juni 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 33310

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 29 Juli 2016

Coimbra

21 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Thailand

29 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Sint Maarten

Landen bezocht: